ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ВОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ

 

УПРАВЛІННЯ КАНАЛУ ДНІПРО-ІНГУЛЕЦЬ

 

Н А К А З

 

8 лютого 2011р.                 с.Велика Скельова                           № 17-в

 

Про підсумки діяльності управління каналу за 2010 рік,

та основні завдання на 2011 рік.

 

Колектив управління каналу Дніпро-Інгулець відповідно до Наказу Держводгоспу України  від 15.01.2010р. №5Про основні напрямки роботи та завдання експлуатації водогосподарсько-меліоративного комплексу у 2010 році”, Указів і розпоряджень Президента України із соціально-економічних питань, в основному забезпечив  виконання протягом 2010 року покладених на нього завдань. Управлінням було забезпечено своєчасну підготовку та безперебійну роботу водогосподарського комплексу каналу Дніпро-Інгулець.

На засіданні міжвідомчої комісії з питань промивки русла р.Інгулець у весняний період 2010 року був затверджений Регламент проведення промивки русла р.Інгулець, де було доведено завдання управлінню каналу подати 60 млн.м3 води витратою 8 – 10 м3/сек.

На виконання цього завдання було укладено 5 договорів з гірничорудними підприємствами Кривбасу на подачу дніпровської води в Карачунівське водосховище на загальну суму 17,6 млн.грн.  Завдання було виконано в обсязі 60млн.м3 в визначені Регламентом строки – з 15 квітня  по 20 червня 2010р.

         Державним комітетом України по водному господарству затверджений кошторис

доходів і видатків по загальному фонду на 2010 рік  - 4434790 грн. Профінансовано за звітний період 4398779,82 грн., що становить 99 %.

По спеціальному фонду затверджено кошторис   на рік в   сумі 17729798 грн. За звітний період надійшло 17659435,77 грн., що становить 99,6 %.

                 За  2010 р. в Управлінні каналу Дніпро-Інгулець проведено поточного ремонту на суму 1253,4 тис. грн., в тому числі по коду 1131 1253,4 тис. грн.: загальний фонд 55,2 тис. грн., спеціальний фонд 563,7 тис. грн.  Поточний ремонт по коду 1134 складає 634,5 тис. грн. :  12,9 тис. грн. по загальному фонду, 621,6 тис. грн. по спеціальному фонду. Капітальний ремонт проводився по спеціальному фонду на суму 1591,00 тис. грн., загальний фонд не фінансувався.

План по фонду оплати праці на  2010 рік склав  3011,7 тис. грн. фактично використано 3011,7 тис.грн. по загальному фонду, та 696,2 тис.грн. за рахунок спеціального фонду.  Заборгованості по фонду оплати праці на 01.01. 2011 р. немає.

За 2010 р.  відпрацьовано 263016 л/год, втрати складають 31552 л/год,  в тому  числі тимчасова непрацездатність – 6936 л/год.

          Загальнооблікова кількість штатних працівників управління каналу Дніпро-Інгулець станом на 01.01.2011 р. становить 153 чол., в т. ч. 51 ІТП, 102 робітника.

          В управлінні каналу Дніпро-Інгулець працюють 36 жінок, в т. ч. на керівних посадах 4 жінки, на посадах спеціалістів – 13 жінок, робітниць – 19.

          На 1.01.2011 р. підвищили кваліфікацію в ДІУЕВР 22 інженерно-технічних працівників, на виїзді 7 ІТП

          Звільнено 10 працівників в звязку з закінченням строку трудового договору. Рух працівників становить 6,5%.

Отримали суміжну спеціальність «стропальник» 49 робітників, 2 робітника суміжну спеціальність «кранівник мостових кранів».

Пройшли навчання по правилам безпечної експлуатації електроустановок 40 працівників і 1 ІТП.

Пройшли навчання по новим правилам будови і безпечної експлуатації вантажно-підіймальних кранів 5 ІТП.

         За підсумками роботи  в  2010 році  випадків виробничого травматизму не зареєстровано.

         На протязі   2010 року проводилась робота по навчанню і атестації електротехнічного  і електротехнологічного персоналу.  За цей період пройшло навчання і атестовано 35 електротехнічні працівники  з них  16 чоловік ІТП.   

Пройшли навчання по охороні праці та атестовані 2 члени комісії по прийманню екзаменів у працівників управління. Пройшли навчання в ДІУЕВР 8 ІТП по програмі охорона праці.

         Проводиться робота по приведенню робочих місць до вимог нормативних документів з охорони праці. Проводиться робота по впровадженню Технічного регламенту і встановленню знаків безпеки.

         Проведено навчання і атестовано 5 машиністів мостових кранів і 50 стропальників.

         Проведено медичний огляд 65 працівників управління.

         Проведено  навчання водіїв по правилам дорожнього руху. В управлінні, наказом № 64–в від 07.09. 2005 року, створена служба охорони праці відповідно до вимог статті 15 Закону України “ Про охорону праці “ та Типового положення про службу охорони праці , затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 15. 11. 04 р. № 255.

         В  2010 році  проводилась робота по виконанню приписів  Державного пожежного нагляду та приписів санітарно-епідеміологічної станції. Проведено навчання 3 ІТП по програмі пожежно-технічного мінімуму. Виготовлено проектно-кошторисну документацію на обладнання адміністративної будівлі автоматичною пожежною сигналізацією та системою оповіщення.

        Проводилась робота над виконанням приписів інспекторів Держгірпром-нагляду.

        В управлінні  забезпечено 100% всіх працівників  спецодягом і спеціальним взуттям, а також всіх працівників забезпечено зимовим одягом.

       Пройшли лікування в санаторіях України 2 працівника управління.

       Передплачується журнал Охорона праці і Пожежна безпека.

       На  01.01.2011 року в Управлінні налічується 19 одиниць автотранспорту.

За часом перебування в експлуатації автомобілі групуються:

4 автомобіля – до 5 років;

2 автомобіля -  до 10-ти років;

14 автомобілів  - більше 10 років.

       Близько 80 відсотків автомобілів знаходяться в експлуатації 10 і більше років, близько 10 відсотків до   8-10 років, 10% - до 5 років.

Разом з транспортними засобами і механізмами в Управлінні широке застосування знаходять засоби малої механізації: кущорізи (14 шт.) і бензопили  (2 шт.).

           Управлінням каналу Дніпро-Інгулець за 2010 року фактично спожито електроенергії:

Всього на суму 9535,013 тис.грн. (12010,567 тис. кВт/год) у т. ч. за реактивну 36,4455 тис. грн.  (2290,985 тис. кВар/год)

Загальний фонд – 145,671 тис. грн. (173,799 тис кВт/год), у т.ч. за реактивну 5,905 тис. грн. (183,826 тис. . кВар/год)

- власні потреби насосних  станцій  (освітлення, опалення, ремонтні роботи, перекачка дренажних вод і т.д. ), становлять 126,066 тис. кВт/год  на суму 101,403 тис. грн., та реактивної 5,905 тис. грн. (183,826 тис. кВар/год )

- інше виробниче споживання  (адмін.будинок, котельні, рембаза) 47,733 тис.кВт/год. на суму 38,363 тис.грн.;

 По спецрахунку на суму 9389,341 тис. грн.(11836,77 тис.кВт/год) у т.ч. за реактивну 30,540 тис.грн. (2107,16 тис. кВар/год) витрачено на перекачку та (25,671 тис.грн. погашено витрати бюджету)

При перекачаній воді 120 млн.м3 – питома норма склала:

11836,768:120=98,6 кВт/тис.м3

Тобто фактична питома норма 98,6 кВт/тис.м3

Доведена питома норма 98,6 кВт/тис.м3

Планова питома норма під фактичні обєми поданої води становить

103,7 кВт/тис.м3

  

           Протягом 2010 року діяльність управління каналу Дніпро-Інгулець регулярно висвітлювалась в періодичній газеті Світловодської районної ради та районної державної адміністрації «Вісті Світловодщини» (6 публікацій).

Інформація про діяльність управління каналу Дніпро-Інгулець постійно розміщувалась на веб-сайті управління і була відкритою для широкого загалу громадськості та засобів масової інформації.      

По результатах комплексної оцінки діяльності управлінь каналів Держводагенства за  2010 рік  наше управління посіло 1-ге місце.

     

Наказом Держводагентства України від 01.02.2011р. №10 доведені основні завдання з експлуатації водогосподарсько-меліоративного комплексу на 2011-й рік. По нашому управлінню це такі показники:

Очищення міжгосподарської мережі від мулу – 1,0 тис.куб.м.

Обкошування від рослинності – 250 га

Ремонт насосно-силових агрегатів – 9шт

Ремонт гідротехнічних споруд – 4 одиниці.

 

 

З метою надійного забезпечення сталого фанкціонування водогосподарського комплексу каналу Дніпро-Інгулець у 2011 році та на виконання Наказів Голови Держводагенства України 

 

Н А К А З У Ю:

 

1.    Головним спеціалістам управління та начальникам підрозділів:

1.1. Вважати головним завданням в умовах обмеженого бюджетного фінансування подальше вдосконалення методів і технологій експлуатації об’єктів каналу, утримання їх у робочому стані.

           1.2. Забезпечити постійний контроль за виконанням наказу Держводагентства „Про підсумки діяльності водогосподарсько-меліративного комплексу у 2010 році і заходи щодо забезпечення  сталого функціонування галузі у 2011 році”

1.3. Вжити невідкладних заходів щодо забезпечення належного зберігання основних засобів та товарно-матеріальних цінностей.

1.4. Дотримуватись і вимагати від підлеглих дотримання трудової і виконавчої дисципліни, правил внутрішнього розпорядку.

 

 

2.        Головному енергетику Кушніренку А.В., начальникам насосних станцій Бурлаці С.В., 

       Швецю В.І.:

2.1. Забезпечити виконання програми енергозбереження на 2011 рік.

2.2. Неухильно дотримуватися лімітів електроенергії на власні потреби.

2.3. Технічне випробовування, експертне обстеження та діагностування ємкостей, що працюють під тиском.

2.4. Підтримувати чистоту і порядок на обєктах, декоративне озеленення прилеглих до обєктів територій.

 

3.    Головному інженеру Цюпяшуку М.Г., головному спеціалісту по ТБ та ОП Яровому В.П.:

3.1. Перевіряти виконання заходів щодо попередження травматизму на виробництві

з урахуванням вимог наказів, рішень колегій Держводагентства;

3.2. Дотримуватися графіків проведення навчання і перевірки знань усіх працівників з питань охорони праці та пожежної безпеки, серед водіїв - з питань безпеки дорожнього руху;

3.3. Здійснювати оперативний контроль за станом охорони праці І - IV ступенів, при цьому особливу увагу звертати на забезпечення безпечних умов праці при виконанні ремонтних робіт на укосах, ремонту автомобілів та експлуатації плавучих засобів;

3.4. На нарадах (зборах) проводити аналіз стану охорони праці, пожежної безпеки та безпеки дорожнього руху у кожному структурному підрозділі,  виявляти недоліки та визначати конкретні заходи щодо їх усунення;

3.5. Проводити аналіз стану і причин невиробничого травматизму, залучати актив профспілки для проведення з працівниками управління та членами їх сімей роз'яснювальної роботи щодо правил поведінки у разі перебування на водоймах, використання електропобутових та газових приладів, а також при виникненні пожеж.

3.6. Продовжувати роботу по впровадженню раціоналізаторських пропозицій.

 

4.       Начальнику виробничого відділу Цюпяшук В.К.:

4.1.Вести постійний контроль за виконанням підрядних робіт, договірних

зобовязань, та робіт, що виконуються господарським способом.

4.2. Завершити роботу по отриманню державних актів на право постійного

 користування землями водного фонду.

 

5.      Начальнику експлуатаційної дільниці Лисенку В.В.:

5.1.  Не допускати зниження обсягів доглядових робіт, які виконуються з

використанням засобів малої механізації та гербіциду “Раундап”.

            5.2. Підтримувати чистоту і порядок на базі дільниці, декоративне озеленення прилеглих до бази територій, побілка споруд.

 

6.      Бухгалтерії (Горбунова Т.Д.):

6.1. Забезпечити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

6.2. Продовжити роботу щодо зменшення обсягів кредиторської заборгованості.

6.3. Забезпечити максимальне спрямування коштів від надання платних послуг на погашення кредиторської заборгованості, ефективне та економне витрачання коштів загального фонду бюджету.

6.4. Посилити роботу щодо зменшення дебіторської заборгованості за виконані роботи та надані послуги.

 

7.      Головному механіку Горбунову А.В.:

7.1. Встановити постійний контроль за виконанням заходів по економії пально-мастильних матеріалів та раціональному використанню автотракторного парку.

            7.2. Технічне випробовування, експертне обстеження та діагностування вантажопідйомних механізмів.

7.3. Надавати практичну допомогу підрозділам управління у виконанні планово-

попереджувальних ремонтів та налагоджування механічного обладнання.

            7.4. Слідкувати за підтримкою чистоти і порядку на обєктах, декоративне озеленення

 прилеглих до обєктів територій.

 

8.      Начальнику відділу економіки Бакаєвій Н.В.:

8.1. Нормування і оплату праці проводити у відповідності до нормативних

документів Держводагентства України та Галузевої Угоди.

            8.2. Контролювати та вчасно коригувати кошториси на утримання та штатний розклад управління каналу. 

 

9.      Начальнику електротехнічної лабораторії Полтавцю М.М.:

9.1. Забезпечувати вчасне і якісне налагодження електрообладнання на об’єктах

 управління каналу.

9.2. Забезпечувати випробовування ізоляції, контурів заземлення, індивідуальних

засобів захисту та ін.

            9.3. Підтримувати чистоту і порядок на обєкті, декоративне озеленення прилеглих до обєкта територій.

           

10.   Начальнику дільниці по ремонту механічного обладнання Вовку В.С.:

10.1.        Вчасно і якісно забезпечувати налагодження гідромеханічного обладнання

насосних станцій та верстатного парку.

 

11.   Керівнику диспетчерської служби Бурлаці А.А.:

11.1.        З метою економії коштів забезпечити контроль за міжміськими переговорами

спеціалістів управління, не допускати невиробничих та приватних міжміських дзвінків.

11.2.        Забезпечити чергування оперативного персоналу, оперативну звітність перед кризовим центром Держводагентства України та облводгоспом.

 

12.   Начальнику енергетичної дільниці Лещенко О.А.:

12.1.        Підтримувати в справному стані енергогосподарство об’єктів управління,

забезпечувати безвідмовну його роботу.

         

13.   Начальнику ремонтно-будівельної дільниці Билині П.А.:

13.1.        Вчасно проводити дефектовку, ремонтні та оздоблювальні роботи на спорудах

управління каналу. Створити аварійний запас будівельних матеріалів згідно нормативів.

13.2.        Продовжити роботу по встановленню водоохоронних знаків та інформаційно-

маркерного забезпечення об’єктів каналу.

13.3.        Забезпечити надійну охорону об’єктів управління.

13.4.        Підтримувати чистоту і порядок на обєктах, декоративне озеленення

прилеглих до обєктів територій.

 

14.   Завідуючому господарським відділом Дуденку О.М.:

14.1.        Забезпечувати вчасне постачання витратними матеріалами підрозділів

управління.

            14.2.    Налагодити компютерний облік і контроль за рухом основних засобів, обладнання і матеріалів.

14.3.    Підтримувати належний порядок як в приміщеннях так і на прилеглих

територіях обєктів організації.

 

15.      Головному спеціалісту відділу кадрів Кривошеї Г.М.:

          15.1   Проводити профорієнтаційну роботу щодо направлення на навчання до УДУВГП на пільгових умовах за рекомендаціями Держводагентства дітей працівників управління каналу.

          15.2.  Направляти в ДІУЕВР на підвищення кваліфікації фахівців управління згідно графіка.

          15.3.  На базі технічних шкіл галузі провести підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації робітників управління.

 

16.  Юрисконсульту управління Федорус Г.І.:

           16.1. Перевіряти відповідність вимогам законодавства проектів наказів, договорів, положень та інших документів павового характеру.

           16.2. Організовувати та вести претензійну роботу та інше згідно посадової інструкції.

 

17.    Провідному агролісомеліоратору Борисенку В.Д.:

  17.1.  Організувати і забезпечити декоративне озеленення прилеглих територій насосних станцій, машинотракторного парку, виробничо-адміністративної будівлі та експлуатаційної дільниці.

 

 

Начальник управління

каналу Дніпро-Інгулець                                    В.Бурлака        

 

 

 

Hosted by uCoz